هفت سین
رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم 75 تومن!!خوانسار هم هست 57 تومن! عسل 3 تومنی و 5 تومنی هم داریم… فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده
جدیدترین مطالب
لینک های وب
آرشیو وبلاگ
رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم 75 تومن!!خوانسار هم هست 57 تومن!
عسل 3 تومنی و 5 تومنی هم داریم…
فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بودهموضوعات مرتبط:
برچسب ها:
تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 | 17:58 | نویسنده : سجاد |
پيوندهای روزانه
لینک های مفید
امکانات وب