رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم 75 تومن!!خوانسار هم هست 57 تومن!

عسل 3 تومنی و 5 تومنی هم داریم…

                                        فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده

موضوعات مرتبط: آرشیو

برچسب ها:


تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 | 17:58 | نویسنده : سجاد |