هفت سین
سلام بالاخره هر اومدنی یه رفتنی داره... منم کم کم باید برم اما بگم که برمیگردم... کلی تشکر از اونایی که فقط سر میزنن از اونایی که کامنت میذارن و کلی امید میدن از اونایی که لینک میکنن از اونایی که کامنت تبلیغی میذارن از اونایی که با سرزدن باعث میشن آمار وب بالا بره و بشه یه دلخوشی برام... کاش شبانه روزمون بیشتر از 24 ساعت بود که وقت داشتم کلی کار دیگه هم کنار درس انجام بدم اما حیف که نمیشه...
جدیدترین مطالب
لینک های وب
آرشیو وبلاگ

تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی !
یکی دیروز و یکی فردا . . .

شهامت میخواهد
دوست داشتن کسی که
هیچ وقت و هیچ زمان
سهم تو نخواهد شد!

عشق، دانشکده ی تجربه ی انسانهاست
گرچه چندیست پر از طفل دبستان شده است...

خوبی بادبادک اینه که
می دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده
ولی بازم تو آسمون می رقصه و می خنده . . .

حتی اگر بهترین فرد روی کره زمین هستید به خودتون مغرور نشوید
چون هیچ کس از شخصی که ادعا می کند خوشش نمی آید . . .

خدایا مرا ببخش
یا او یا هیچکس
اگر با دیگری برود
به دیگریهایت خیانت میکنم...
تنهایم
مثل همان مسجد بین راه
هر که می آید مسافر است
میشکند!!
هم نمازش را ...
هم دلم را ....

دوست تو کسی است که هرگاه کلمه "حق" از تو شنید ، خشمناک نشود . . .

اگر وقت نداری حالم را بپرسی، درکت میکنم!
اگر وقت نداری با من صحبت کنی، درکت میکنم!
اگر وقت نداری مرا ببینی، درکت میکنم!
اما اگر بعد از تمام اینها، دیگر دوستت نداشتم
اینبار نوبت توست که درکم کنی!

دلم یک دوست میخواهد
که اوقاتی که دلتنگم
بگوید: خانه را ول کن
بگو من کِی کجا باشم...؟

موضوعات مرتبط:
برچسب ها:
تاريخ : پنجشنبه 6 فروردين 1394 | 19:34 | نویسنده : سجاد |
پيوندهای روزانه
لینک های مفید
امکانات وب