دوستان با توجه به ناقص بودن برخی از گروههای جدید sd 

از دوستانی که تا کنون در گروه خاصی قرار نگرفته اند یا گروه آنها ناقص است(شش نفره نیست) یا تمایل به عدم حضور در گروه شبیه سازی ترم قبل خود دارند

خواهشمندم جهت برنامه ریزی شماره تماس و ایمیل خود را در قسمت نظرات اعلام فرمایند تا این قضیه جنجالی گروه بندی ختم به خیر شود.


موضوعات مرتبط: آرشیو

برچسب ها:


تاريخ : يکشنبه 20 اسفند 1391 | 21:29 | نویسنده : سجاد |