یه شربت خنک و خوشمزه خوش بو و خوش طعم!



مواد لازم : عسل . عرق بهار نارنج . آب و یخ !




عسل رو در کمی آب جوش حل کنید عرق بهار نارنج رو بهش اضافه کنید و با آب و یخ مخلوط و نوش جان کنید !


موضوعات مرتبط: آرشیو

برچسب ها:


تاريخ : يکشنبه 20 اسفند 1391 | 21:32 | نویسنده : سجاد |